Loading Dogodki
This dogodek has passed.

V sklopu aktivnosti na področju izvajanja celovitih podpornih storitev za potencialne podjetnike in podjetja v okviru Slovenskih poslovnih točk za obdobje od 2018 do 2022, v organizaciji SPOT svetovanje Posavje – CPT Krško in izvajalca OOZ Brežice, vas vljudno vabimo na brezplačno strokovno delavnico SODOBNI MARKETINŠKI PRISTOPI IN BLAGOVNE ZNAMKE, ki bo v sredo, 4. marca 2020, ob 17. uri,  v predavalnici Mestne hiše Brežice, Cpb 22, Brežice.

Blagovna znamka je lahko ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. Zgodba je tista, ki odraža edinstvenost in konkurenčnost nekega produkta. Z njo se ustvarja uspeh oziroma neuspeh nekega produkta. Podjetja z uspešnimi blagovnimi znamkami so namreč znala v pravem trenutku najti prave nastavke, nekateri so to naredili povsem intuitivno, drugi bolj strukturirano. Na odločitev, ali bomo svoj denar porabili za nakup določenega izdelka ali storitve, zagotovo vplivata ugled in poznanost imena – oziroma znamke podjetja.

Na delavnici bo udeležencem predstavljeno, na kaj vse morajo biti pozorni, ko gradijo podjetje oz blagovno znamko. Izvedeli bodo kako načrtovati in uvajati sodobne marketinške aktivnosti, sploh pri start-upih in novoustanovljenih podjetjih oziroma produktih. Kako uspešna blagovna znamka komunicira tisto, kar dejansko daje od sebe – to, kar uporabnik pričakuje, tudi dobi. S primeri blagovnih znamk iz prakse, tako iz Slovenije kot tujine, bodo podjetniki pridobili nazorni prikaz pomena močne blagovne znamke kot bistvene konkurenčne prednosti.

Vsebina delavnice:

  • Razumevanje in pomembnost blagovnih znamk v podjetništvu
  • Blagovna znamka kot učinkovito orodje komunikacije
  • Vidni del blagovne znamke – logotip, slogan, ime …
  • Nevidni del blagovne znamke – vrednote, poslanstvo, vizija, osebnost , edinstvena zgodba …
  • Dojemanje blagovne znamke vaših kupcev.
  • Graditi identiteto, kakovost, zvestobo in premoženje v njihovih očeh – opazujmo in prisluhnimo jim!
  • Orodja za uspešno uvajanje, vzdrževanje in komuniciranje blagovne znamke
  • Razvoj blagovnih znamk z uporabo vitkega pristopa
  • Zaposleni so ambasadorji ugleda podjetja
  • Konkretne rešitve za vaše podjetje

 Predavatelj: mag. Dejan Šraml, direktor OOZ Logatec, ki se ukvarja še s poslovnim svetovanjem. Kot zunanji predavatelj sodeluje z IBS Mednarodno poslovno šolo Ljubljana. Pred tem je bil zaposlen na Fakulteti za management primorske univerze, kjer je vodil različne sektorje – od odnosov z javnostmi, trženjsko komuniciranje do znanstvenoraziskovalne dejavnosti. Bil je vodja primorske regije Slovenskega društva za odnose z javnostmi. Njegova področja delovanja so podjetniško in poslovno svetovanje, marketing, turizem, blagovne znamke, spletna družbena omrežja, HRM, start-up, nepridobitni management, odnosi z javnostmi, EU projekti.

Delavnica je namenjena ciljni skupini naslednjih udeležencev: obstoječa podjetja in podjetniki iz regije Posavje, potencialni podjetniki iz regije Posavje ter vsi, ki jih zanima opravljanje samostojne dejavnosti in področje podjetništva.

Udeležba na delavnici je brezplačna in dostopna vsem, ki se boste na delavnico prijavili (brez prijave udeležba ne bo možna!). Gradivo prejmete pred pričetkom delavnice.

PRIJAVE sprejemamo v pisarni OOZ Brežice (Slavica Kostevc, tel. 49-92-270, mob. 051/427-911 ali po e-pošti slavica.kostevc@ozs.si), do vključno petka, 28. februarja 2020 oz. do zasedbe prostih mest.