NE PREZITE ! Na voljo je tudi tudi gradivo: 1. Vodenje evidenc delovnega časa in novosti ter 2. Kako pravilno zaposliti tujca
V okviru točke SPOT svetovanje in mentoriranje Posavje organiziramo in vabimo na aktualno spletno izobraževanje z dvema zelo aktualnima tematikama:
» Vodenje evidenc delovnega časa in novosti”, v sredo, 25. oktobra
od 13.00 do 16.00
ter
» Kako pravilno zaposliti tujca? “, v četrtek, 26. oktobra
od 12.00 do 15.00
PROGRAM: “Vodenje evidenc delovnega časa in novosti”
- Katere novosti prinaša novela ZEPDSV?
- Za katere »delavce« mora delodajalec voditi evidenco delovnega časa – ali tudi za upokojence, študente, dijake, kratkotrajno delo, podjemno in avtorsko pogodbo, pogodbo o poslovnem sodelovanju ipd.?
- Kako mora delodajalec voditi evidenco za izvajalce, ki pri njem niso zaposleni? Kje je to določeno?
- Kako jo mora voditi za delavce in katere podatke mora za vanjo vpisovati?
- Kaj inšpektorat zahteva, če delodajalec evidenco vodi ročno? Kje jo mora hraniti? Ali jo lahko vodijo delavci sami?
- Kdo odgovarja, če evidence ni?
- Ali jo morajo voditi tudi poslovodne osebe, prokuristi in vodilni delavci, čeprav si delovni čas lahko razporejajo sami?
- Ali imajo delavci pravico do vpogleda v evidenco?
- Koliko časa mora delodajalec evidence hraniti? Kaj če preneha z dejavnostjo?
- Najpogostejše napake pri vodenju evidence.
- Kdo jo bo moral voditi elektronsko?
- Kaj pomenijo pojmi: delovni čas, efektivni delovni čas, enakomerno in neenakomerno razporejen delovni čas, začasna prerazporeditev delovnega časa, gibljiv prihod in odhod, plus ure, viški ur, nadure.
Predavateljica: mag. Nina Scortegagna Kavčnik.
Specializirana je za področje delovnega prava in samozaposlena v svojem podjetju Pravno svetovanje, Nina Scortegagna Kavčnik s.p.. V letih 2014-2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije, od leta 2007-2014 pa je bila zaposlena v notarski pisarni. Je predavateljica na fakulteti ter višjih šolah in predava tudi na strokovnih konferencah. Je avtorica skoraj 400 strokovnih in nekaj znanstvenih člankov. Napisala je tudi več knjig s pravnega področja: Sporazum o odpovedi neuvedenemu dedovanju, Najemna pogodba za stanovanje in poslovni prostor, Zakonita odpoved pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga, Vse, kar morate vedeti o letnem dopustu, Odpoved pogodbe o zaposlitvi in Urejanje delovnih razmerij v praksi za zasebni sektor. V letu 2020 je bila nominirana za najuglednejšega pravnega strokovnjaka. Več o njej si lahko preberete na www.ninascortegagna.si
PROGRAM: “Kako pravilno zaposliti tujca ?
- Pregled zakonodaje (pravna podlaga),
- Opis postopkov in možnosti,
- Opozorila na posebnosti (rezidentski status, poročanja).
Predavateljica: Andreja Hočevar, UNIJA consulting, d.o.o.
Po izobrazbi ekonomistka, prvenstveno pa se ukvarja s svetovanjem na področju zaposlovanja tujcev in zakonsko podlago povezano s tem. Njeno področje je tudi svetovanje vezano na urejanje napotitve delavcev v države članice EU ali tretje države in s tem povezanih rezidentskih statusov.
Izobraževanje je namenjeno tako potencialnim podjetnikom kot delujočim podjetjem.
Prijave: udeležba na delavnici je brezplačna z obvezno predhodno prijavo na e-naslov: karmen.levak@cptkrsko.si, mateja.jurecic@cptkrsko.si. Prijave sprejemamo do vključno 23. oktobra 2023 oziroma do zasedbe spletnih mest.
Prijavljeni boste na e-naslov prejeli gradivo in povezavo na spletno delavnico, preko katere se boste na delavnico priključili pet minut pred začetkom izobraževanja.
Vljudno vabljeni!