V sklopu aktivnosti na področju izvajanja celovitih podpornih storitev za potencialne podjetnike in podjetja v okviru Slovenskih poslovnih točk v organizaciji SPOT svetovanje Posavje – CPT Krško in izvajalca Območne obrtno-podjetniške zbornica Sevnica vas vabimo na večurno, brezplačno usposabljanje
v ponedeljek, 26. septembra 2022, s pričetkom ob 10. uri
v učilnici Območne obrtno-podjetniške zbornice Sevnica
KAKOVOST V GOSTINSTVU
PROGRAM USPOSABLJANJA:
- DEL: DOBRA HIGIENSKA PRAKSA V GOSTINSKIH OBRATIH (bar, kavarna, okrepčevalnica, gostilna ipd.) TER SPREMLJANJE POSTOPKOV HACCP
Higienske zahteve in zdravstvene
Mikrobiološki, kemični …. In drugi dejavniki
Onesnaženje živil …. Shranjevanje živil
Ravnanje z odpadki v gostinstvu - DEL: VPLIVI ZUNANJIH DEJAVNIKOV NA HRANO
Vpliv temperature na okus
Racionalizacija kala in razsipa
Trendi pri hladnih dodatkih in harmonija celote
- DEL: NOVEJŠE ZAHTEVE ZAKONODAJE (omejitve akrilamida v živilih, trans maščobne kisline)
- DEL: SODOBNI ORGANIZACIJSKI PRISTOPI V PREHRAMBENEM OBRATU
Sodobni trendi organizacije dela
Postopki racionalizacije procesov (optimizacija stroškov, vodenje kadrov ….)
Priprava normativov in standardizacija
PREDAVATELJI: iz Višje strokovne šole za gostinstvo in turizem Maribor: Metka Matjašič, Tomi Gregorinčič, Tadej Ljubec in Mojca Polak.
USPOSABLJANJE JE NAMENJENO malim in srednjim podjetjem, samostojnim podjetnikom ter potencialnim podjetnikom, prvenstveno iz Posavja. Ker gre za usposabljanje (dlje časa trajajoče izobraževanje) je načrtovan zaključek ob 17.30 uri.
LOKACIJA: Delavnica bo izvedena v učilnici OOZ Sevnica, Cankarjeva ul, 1, Sevnica.
PRIJAVE so mogoče do 21.9.2022 oz. do zapolnitve prostih mest. Prijave sprejema CPT Krško (mateja.jurecic@cptkrsko.si, karmen.levak@cptkrsko.si) ter strokovna služba OOZ Sevnica na mail anita.pecnik@ozs.si ali telefon 07/ 81 65 280. V njej sporočite ime in priimek udeleženca ter naziv, davčno št. in naslov vašega podjetja (obratovalnice) iz katere prihajate in obvezno kontakte (poleg maila tudi št. mobitela). Pogoj za izvedbo je vsaj 15 udeležencev.
PRIJAZNO VABLJENI K PRIJAVI !