Program brezplačnega mentoriranja »Early Warning Slovenia« je namenjen podjetjem, ki opažate prve znake potencialnih težav ali se že soočate z njimi ter iščete možnosti za izboljšave vašega poslovanja. Partnerja v projektu sta SPIRIT Slovenija, javna agencija in CEED Slovenija. Gre za brezplačno podporo mentorjev prostovoljcev, usposobljenih in izkušenih gospodarstvenikov, podjetnikov ali strokovnjakov.
Če želite brezplačno svetovanje, izpolnite vprašalnik ali obiščite najbližjega svetovalca mreže SPOT Svetovanje. Izpolnjen vprašalnik bodo na Spiritu pregledali. Če bodo ocenili, da je vključitev v program smiselna in potrebna, vas bodo o tem obvestili in povabili na poglobljen pogovor pred dodelitvijo mentorja.
Za povezovanje podjetij in mentorjev ter pridobivanje novih mentorjev v program skrbi partnerska mentorska organizacija CEED Slovenija – oglejte si seznam prostovoljnih mentorjev v tem programu.
KOMU JE NAMENJEN PROGRAM ‘EARLY WARNING SLOVENIA’?
Gotovo bi vsakemu podjetju – tako podjetju, ki je že zašlo v težave, kot tudi ‘cvetočemu’ podjetju – koristilo mnenje ali nasvet izkušenega mentorja. Vendar pa je namen tega programa – poimenovanega ‘Early Warning Slovenia’ – da se z brezplačnim mentoriranjem pomaga le tistim podjetjem, katerim grozijo težave oziroma se z njimi že soočajo, si pa obenem iz takšnih ali drugačnih razlogov potrebne mentorske podpore finančno ne morejo privoščiti brez nevarnosti za obstoj podjetja oziroma brez ogrožanja lastnega preživetja. Sem spadajo tudi podjetja, ki se zaradi neizpolnjevanja različnih pogojev in zahtev ne morejo prijaviti na različne svetovalne vavčerje ali druge javne razpise, kjer bi lahko dobili ustrezno podporo strokovnjakov in mentorjev.
Pri tovrstni mentorski pomoči gre za izrazito neformalno mentoriranje. Ne pričakujte, da vam bo mentor pripravljal analize, delal izračune in podobno. Namen mentoriranja je v tem, da vam mentor ob neformalnem pogovoru da ustrezne usmeritve in predlaga možnosti rešitve težav, s katerimi se soočate.
Trajanje brezplačnega mentoriranja časovno ni opredeljeno, kot kaže praksa iz drugih držav, pa naj takšno mentoriranje ne bi trajalo dlje od 9 mesecev. Najkrajše zabeleženo uspešno mentoriranje je trajalo zgolj 15 minut, saj je mentor v podjetju lahko skorajda takoj zaznal glavni vir težav podjetnika in mu nemudoma predlagal ustrezno rešitev.
Imate vprašanje?
Pokličite nas!
07/ 490 22 2